tisdag 24 juni 2014

Uppdatering

Uppdatering

Jag lever men magen strular än.. Blev en seg dragen historia denna gången..
Jag har pluggat under delar av hösten och blev färdig undersköterska nu lagom till sommaren
fick för mig att hålla det hemligt så enbart några utvalda har vetat om detta. Min doktor bland annat som frågade nu vid sista besöket om jag ska fortsätta till hösten att läsa men är ju färdigt vilket han blev glad över, kan ha varit skolan och har haft en negativ inverkan på min hälsa. Har lovat mig själv att om jag ska läsa mer att inte bli stressad men de är lättare sagt än gjort. Har inte planerat att läsa något mer för närvarande i alla fall..Vid sista undersökningen nu av tarmen så har det gått tillbaka lite men de är långt ifrån helt bra. Ska göra en ny koloskopi i höst för att se om allt är läkt då. Ska fram till dess gå på remicade infusioner på sjukhuset var 8 vecka. Hoppas på positiv respons på detta preparat nu då, håller verkligen alla tummar för att det ska ge sig nån gång detta jobbiga skov.
Eller som mormor uttryckte det vilken "skit" sjukdom du har ;-) i dubbel bemärkelse..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar